piątek, 14 marca 2014

Początek

Witam serdecznie wszystkich czytelników / słuchaczy.

Chojnicki Blog Muzyczny jest poświęcony moim fascynacjom muzycznym, które mam nadzieję niektórym z Was przybliży nieco fragment mojej rzeczywistości. Dlaczego chojnicki? W Chojnicach mieszkam od urodzenia, cieszę się tym miastem, lubię to miasto, pomimo tego że samo w sobie nie przedstawia większych perspektyw dla ludzi młodych. Ale nie o tym tutaj...

Słucham różnych rzeczy od elektroniki po mocniejsze twory. Nie ma muzyki lepszej lub gorszej - jest tylko taka, która się podoba lub nie. Każdy ma swój gust. Jeśli część z tego co tu zaprezentuję trafi do was to... fajnie. Muzyka, która jest wałkowana przez moje uszy dochodzi do mnie poprzez media radiowe lub telewizyjne (rzadziej), prasę. Natomiast kolejna część poprzez bardzo zasobną sieć, która kryje wiele ciekawych projektów i pomysłów na dźwięki.

Nie jestem muzykiem ani krytykiem muzycznym. Jestem słuchaczem.

Życzę Ciekawych Doznań Muzycznych!

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz